SEM
(Google Adwords, Bing, Seznam, Yandex itd.)

Zaštitni znak VELUX kao ključna riječ

Google dozvoljava prodavačima koji prodaju i promoviraju kompatibilne proizvode da kupe zaštitni znak VELUX kao ključnu riječ u svim pretraživačima radi usmjeravanja saobraćaja ka svojim trgovinama i stranicama.

Prodavačima nije dozvoljeno da koriste ključne riječi VELUX radi usmjeravanja saobraćaja na dolazne stranice koje prodaju ili promoviraju samo nekompatibilne proizvode.
 

Zaštitni znak VELUX u tekstu oglasa

Prodavači koji promoviraju i prodaju proizvode VELUX i kompatibilne proizvode smiju koristiti zaštitni znak VELUX u URL-u za prikaz u tekstu oglasa ako tekst oglasa usmjerava saobraćaj na dolazne stranice koje prikazuju samo proizvode VELUX. Prodavači neće biti ovlašteni za korištenje zaštitnog znaka VELUX u naslovu ili opisnim redovima teksta oglasa.

Prodavači koji promoviraju i prodaju proizvode VELUX i kompatibilne proizvode ne smiju koristiti zaštitni znak VELUX u URL-u za prikaz u tekstu oglasa za usmjeravanje saobraćaja na dolazne stranice koje prikazuju proizvode koji nisu originalni proizvodi VELUX.

Prodavačima koji promoviraju i prodaju samo konkurentske proizvode nije uopće dozvoljeno da koriste zaštitni znak VELUX u URL-u za prikaz.

VELUX i Google ne dozvoljavaju manipulaciju tekstom, npr. „VELUXroletne”, radi omogućavanja korištenja zaštitnog znaka VELUX u tekstu oglasa. Grupa VELUX bilježi svako kršenje i prijavljuje ga Googleu.

Zaštitni znak VELUX u tekstu oglasa

Prodavači koji promoviraju i prodaju proizvode VELUX i konkurentske proizvode uvijek trebaju navesti nominalnu cijenu proizvoda, npr. „roletne za krovne prozore od 30 €”.

Prodavači kompatibilnih proizvoda ne smiju nikad navoditi popuste na kompatibilnim proizvodima kao da je riječ o popusti na originalni VELUX, npr. „Uštedite xx % na roletnama za krovne prozore”. Proizvod VELUX se ne smije upoređivati s kompatibilnom roletnom konkurentskog brenda. Popust se smije navoditi samo kao popust na sam proizvod.

Google Shopping (PLA)

Zaštitni znak VELUX kao ključna riječ

Google dozvoljava prodavačima koji prodaju i promoviraju konkurentske proizvode da kupe zaštitni znak VELUX kao ključne riječi u svim pretraživačima radi usmjeravanja saobraćaja ka svojim trgovinama i stranicama.

Tekst za Google Shopping

Grupa VELUX ne dozvoljava prodavačima kompatibilnih proizvoda da koriste zaštitni znak VELUX u tekstu za Google Shopping, npr. „VELUX roletne”. Umjesto toga, prodavačima se preporučuje korištenje općenitih izraza kao što su „roletne za krovne prozore” ako žele usmjeriti saobraćaj na dolazne stranice koje prikazuju samo konkurentske proizvode.

Slike za Google Shopping

Originalne VELUX slike se ne smiju koristiti za promoviranje i prodaju konkurentskih proizvoda putem usluge Google Shopping.

SEO

Naslovi stranica, metaopisi, naslovi/zaglavlja, ALT oznake na slikama i gradnja veze

Prodavači koji promoviraju i prodaju kompatibilne proizvode ne smiju koristiti zaštitni znak VELUX, npr. „VELUX krovni prozori, „VELUX prozori” ili „VELUX roletne” u naslovima stranica, naslovima/zaglavljima, metaopisima i u ALT oznakama na slikama ako je svrha povezivanje na stranice koje promoviraju i prodaju konkurentske proizvode.

Pored toga, prodavači ne smiju koristiti zaštitni znak VELUX za gradnju veze sa stranicama koje prodaju ili promoviraju konkurentske proizvode.

Popusti i cijene

Prodavači konkurentskih proizvoda uvijek trebaju navesti nominalnu cijenu proizvoda, npr. „roletne za krovne prozore od 30 €”.

Prodavači konkurentskih proizvoda ne smiju nikad navoditi popuste na kompatibilnim proizvodima kao da je riječ o popusti na originalni VELUX, npr. „Uštedite xx % na roletnama za krovne prozore”. Budući da se dva proizvoda ne smiju upoređivati, ovo nije dozvoljeno. Popust se smije navoditi samo kao popust na sam proizvod.