Kopiranje proizvoda nije uspjelo!

Kopiranje proizvoda nije uspjelo!

Nažalost, kopiranje proizvoda se nije moglo dovršiti..

Budući da to može biti uzrokovano različitim razlozima, obratite pažnju na dolje navedene zahtjeve prije nego što ponovo pokrenete kopiranje.

  1. Uvijek potvrdite da vaša postojeća upravljačka jedinica može upravljati proizvodima koje želite kopirati u VELUX Touch prije nego što počnete pripreme za kopiranje.
  2. Tokom kopiranja upravljačku jedinicu s koje želite kopirati uvijek postavite fizički blizu (30 – 50 cm) vašeg VELUX Toucha.
  3. Uvijek skenirajte QR kôd svojim mobilnim telefonom kako biste dobili potrebna (detaljna) uputstva o tome kako da pripremite kopiranje.
    Napomena: za unaprijed uparene upravljačke jedinice (KLI 311/KLI 312/KLI 313), uputstva o načinu pripreme za kopiranje nalaze se direktno na vašem VELUX Touchu.
  4. Uvijek dovršite sve korake navedene u uputstvima prije nego što započnete pretraživanje na VELUX Touchu.
  5. Pretraživanje proizvoda na VELUX Touchu uvijek pokrenite u roku od najviše 2 minute nakon dovršetka pripreme proizvoda za kopiranje s postojeće upravljačke jedinice.

Savjet: proizvode uvijek možete pojedinačno dodati na VELUX Touch ako imate više upravljačkih jedinica s kojih ih trebate kopirati.
Pogledajte odjeljak „Personalizacija proizvoda VELUX Touch” > „Dodajte proizvode”.

Ponovo pokušajte kopiranje imajući na umu gore navedene zahtjeve.