VELUX ACTIVE with NETATMO podrška

Most popular questions

A bug has occurred in iOS 14.2, preventing the full Wi-Fi configuration of VELUX ACTIVE.

NOTE:

This does NOT impact the day-to-day use of your VELUX ACTIVE app. Only the initial product setup and its Wi-Fi reconfiguration are affected.

If you have updated your iOS device to 14.2, here is a workaround to help you set up VELUX ACTIVE:


USE THE iOS Wi-Fi SETTINGS

You can use the iOS Wi-Fi settings to configure your product. Please follow the steps below.

  1. Open your VELUX ACTIVE app.

  2. If you are:
    1. Trying to reconfigure the Wi-Fi of your product, go to Settings > Home Management > VELUX Gateway > Setup Wi-Fi.
    2. Setting up the product for the first time, select VELUX ACTIVE in the list.

  3. Follow the steps within the app to put VELUX ACTIVE in Wi-Fi configuration mode.

  4. When you can see this screen, go to your iOS Wi-Fi settings WITHOUT force quitting the VELUX ACTIVE app. 


  5. Wait for your product to appear in the “Set up new device” section of the screen (this might take a few minutes).


  6. Select your Wi-Fi network in the list and press “Next”.


  7. When the “Setup Complete” screen appears, immediately return to the VELUX ACTIVE app.


  8. Follow the steps in the app to finish the setup.

If you use an Android device or an iOS device that has not been updated to iOS 14.2, you can complete the installation of VELUX ACTIVE without going through these steps. 

VELUX ACTIVE je kompatibilan sa svim VELUX električnim prozorima, vanjskim roletnama, tendama i roletnama kojima se upravlja pomoću daljinskog upravljača s io-homecontrol logotipom.

Ako ste već instalirali pristupnik, MAC adresu možete pronaći u VELUX ACTIVE aplikaciji. Idite na Settings > Home management > Gateway > MAC address i potražite 12-znakovni kod: „70: ee :50: xx: xx: xx”. Ako niste instalirali pristupnik, MAC adresu možete pronaći odštampanu na poleđini pristupnika. Potražite 7-znakovni kod u formatu „g:xx:xx:xx” (zadnji dio serijskog broja pristupnika koji se nalazi na trećoj liniji).

Da biste spojili svoj pristupnik na Wi-Fi pristupnu tačku (ruter), vaš pametni telefon mora već biti spojen na Wi-Fi mrežu. Za popis svih dostupnih mreža u dometu, Wi-Fi na vašem pametnom telefonu mora biti omogućen, ruter mora biti upaljen i morate biti unutar Wi-Fi dometa.
Možete pozvati i podijeliti pristup s novim korisnikom tako što ćete otvoriti aplikaciju i pronaći „Settings > Guest management > Invite a user”
Grupe proizvoda nije moguće kreirati u aplikaciji. Ako želite pomjeriti više proizvoda u isti položaj, morate pomjerati jedan po jedan proizvod.
Grupe iste vrste proizvoda možete kontrolirati pomoću senzorskog prekidača. Grupe su uvijek prozori, vanjske roletne i roletne.
VELUX ACTIVE daje dva glavna algoritma za automatsku kontrolu vaše unutrašnje klime. Ta dva algoritma su:
 
1) Algoritam za ventilaciju koji automatski kontrolira vaše VELUX INTEGRA® prozore za regulisanje sobne temperature, vlažnosti i karbon dioksida (CO2). Algoritam za ventilaciju oslanja se na unutrašnja mjerenja koja napravi vaš senzor i vremenske prognoze dobivene putem interneta. Koristeći ove informacije, VELUX ACTIVE algoritam može odlučiti da li će ventilacija prostorije poboljšati unutrašnju klimu ili prozori trebaju ostati zatvoreni jer se unutrašnja klima ne može poboljšati.
Kako bi se osigurao stalni dotok svježeg zraka, algoritam također ima i funkcionalnost recikliranja zraka koja redovno ventilira prostoriju (svakih 1-6 sati) u trajanju od 5 do 15 minuta u zavisnosti od unutrašnjih i vanjskih uslova.
 
2) Algoritam za zaštitu od sunca koji je dizajniran da spriječi potencijalno pregrijavanje spuštanjem sjenila za prozore kako bi se blokiralo sunce kada je to potrebno. Algoritam za zaštitu od sunca također se oslanja na informacije o vremenskoj prognozi kako bi donio pametne odluke o unutrašnjim i vanjskim uslovima.

VELUX ACTIVE je dizajniran da pruži automatsku kontrolu vaše unutrašnje klime tokom cijele godine. Tokom hladne sezone, algoritmi će se automatski podesiti da spriječe ulazak hladnog zraka. Na temperaturama ispod 2°C, prozori se neće automatski otvarati kako bi se spriječio ulazak snijega i leda u prostoriju.

Napomena: Za proizvode na solarno napajanje koji se ne pune adekvatno tokom zime (npr. zbog snijega na solarnoj ploči), mogu postojati kraći vremenski periodi kada će ACTIVE kontrola biti nedostupna zbog istrošene baterije.

Najpopularniji video prikazi



Kompatibilnost

Aplikacija je dostupna za iOS 9.0 ili noviji operativni sistem u prodavnici Apple App Store ili za Android 5.0 ili noviji operativni sistem u prodavnici Google Play.
Možete spojiti do 15 korisnika na jedan pristupnik.
Iz aplikacije možete kontrolirati do 5 različitih domova.

Prije instaliranja VELUX ACTIVE, morate imati stabilnu konekciju na internet putem lične Wi-Fi mreže (ne javne pristupne tačke), pametni telefon s iOS 9.0 ili Android 5.0 (ili novijim) operativnim sistemom i jedan ili više VELUX INTEGRA krovnih prozora i/ili uređaje kompatibilne s io-homecontrol. Ako nemate električni krovni prozor, možete dodati nadogradnju na motor za krovne prozore s ručnim upravljanjem. Posjetite XXX (marketinšku stranicu VELUX) za više informacija o električnoj nadogradnji proizvoda i kompatibilnosti.

Za VELUX ACTIVE potrebna je lična Wi-Fi mreža. Nije ga moguće konfigurirati na javnom hotspotu ili na mreži preduzeća. Potreban vam je 2,4 GHz (802.11 b/g/n) Wi-Fi sa sigurnosnim postavkama mreže WEP, WPA ili WPA2-Personal.

VELUX ACTIVE je kompatibilan sa svim VELUX električnim prozorima, vanjskim roletnama, tendama i roletnama kojima se upravlja pomoću daljinskog upravljača s io-homecontrol logotipom.

VELUX ACTIVE može kontrolirati do 200 proizvoda. Apple HomeKit podržava maksimalno 100 proizvoda.

Ako želite koristiti VELUX ACTIVE kako biste stvorili zdraviju unutrašnju klimu, ali nemate električni krovni prozor, možete dodati set za nadogradnju na solarni motor za krovne prozore s ručnim upravljanjem. Posjetite XXX (marketinšku stranicu VELUX) za više informacija o električnoj nadogradnji proizvoda i kompatibilnosti.

 

VELUX ACTIVE ima limit od 10 senzora po jednom gataway-u. Ako je potrebno više od 10 senzora, tada svoj dom treba da podijelite na dva dijela i za svaki dio doma koristite po jedan gateway. 
VELUX ACTIVE ima limit od 5 prekidača za zaključavanje po jednom gataeway-u. Ako je potrebno više od 10 senzora, tada svoj dom treba da podijelite na dva dijela i za svaki dio doma koristite po jedan gateway.

Moja instalacija

A bug has occurred in iOS 14.2, preventing the full Wi-Fi configuration of VELUX ACTIVE.

NOTE:

This does NOT impact the day-to-day use of your VELUX ACTIVE app. Only the initial product setup and its Wi-Fi reconfiguration are affected.

If you have updated your iOS device to 14.2, here is a workaround to help you set up VELUX ACTIVE:


USE THE iOS Wi-Fi SETTINGS

You can use the iOS Wi-Fi settings to configure your product. Please follow the steps below.

  1. Open your VELUX ACTIVE app.

  2. If you are:
    1. Trying to reconfigure the Wi-Fi of your product, go to Settings > Home Management > VELUX Gateway > Setup Wi-Fi.
    2. Setting up the product for the first time, select VELUX ACTIVE in the list.

  3. Follow the steps within the app to put VELUX ACTIVE in Wi-Fi configuration mode.

  4. When you can see this screen, go to your iOS Wi-Fi settings WITHOUT force quitting the VELUX ACTIVE app. 


  5. Wait for your product to appear in the “Set up new device” section of the screen (this might take a few minutes).


  6. Select your Wi-Fi network in the list and press “Next”.


  7. When the “Setup Complete” screen appears, immediately return to the VELUX ACTIVE app.


  8. Follow the steps in the app to finish the setup.

If you use an Android device or an iOS device that has not been updated to iOS 14.2, you can complete the installation of VELUX ACTIVE without going through these steps. 

VELUX ACTIVE with NETATMO može samo pronaći VELUX proizvode (i izabrati Somfy proizvode) koristeći io-homecontrol bežični protokol komunikacije. Horizontalne tende nisu kompatibilne. 
VAŽNO: Prije početka instalacije provjerite da li je VELUX daljinski upravljač ili zidni prekidač pravilno uparen sa proizvodom i u potpunosti funkcionalan. NE resetirajte vaš gateway ako niste provjerili sve sljedeće korake: 

Korištenje daljinskog upravljača sa displejem i povratnim informacijama (dvosmjerno)

1. Provjerite da li se sa svim proizvodima koji su prepoznati od strane daljinskog upravljača može upravljati sa tačke gdje je pozicioniran gateway.
 - Ako dobijete poruku "nema kontakta", pokušajte da se više približite proizvodu i pokušajte ponovo - kada uspijete, postavite gateway na tu poziciju.
 - Ako dobijete poruku "pogrešan sigurnosni ključ", provjerite uputstvo za upotrebu daljinskog upravljača ili kako da dobijete novi sigurnosni ključ. 
2. Provjerite da li imate jedan "master" daljinski upravljač za sve proizvode ili imate pojedinačne daljinske upravljače.
 - Ako imate "master" daljinski upravljač uvijek ga koristite za registraciju proizvoda.
 - Ako imate pojedinačne daljinske upravljače, počnite sa dodavanjem proizvoda sa prvog daljinskog upravljača na vaš ACTIVE i završite podešavanje samo tih proizvoda. Da bi ste dodali preostale proizvode idite na: Postavke>Instalirajte nove proizvode>Instalirajte novi prozor>Dalje i pratite uputstva aplikacije. Napomena: Upute za daljinsko upravljanje sada su nešto drugačije zato što su sada tokom procesa upravljanja potrebni i sigurnosni ključevi.
 3. Provjerite da li ste izabrali ispravne upravljačke opcije u aplikaciji (jednosmjerne kontrole pronalaze se pritiskom na dugme "Nemam te daljinske upravljače").
 4. Pokušajte da zatvorite aplikaciju i ponovo je pokrenete da bi ste provjerili da li imate ne završenih instalacija proizvoda. Ako ima ne završenih instalacija proizvoda, završite ih. 

Korištenje zidnog prekidača bez povratne informacije (jednosmjerni) ili kombinacije daljinskih upravljača (jednosmjerni i dvosmjerni):
 1. Provjerite da li imate dvosmjerni daljinski upravljač uparen sa vašim proizvodom. Ako imate, koristite ga prilikom dodavanja proizvoda na gateway (pogledajte tekst iznad).
 2. Provjerite da li se sa svim proizvodima koji su prepoznati od strane zidnog prekidača može upravljati sa tačke gdje je pozicioniran gateway. Ako niste u mogućnosti, pokušajte da se više približite proizvodu i pokušajte ponovo - kada uspijete, postavite gateway na tu poziciju. U suprotnom, provjerite u uputstvu za upotrebu kako da uparite zidni prekidač sa proizvodom.
 3. Provjerite da li se proizvod pomjera naprijed i nazad kada pritisnete dugme sa slikom zupčanika (kod starijih daljinskih upravljača dugme za reset proizvoda) što bi ukazalo da je registracija završena. Ako se proizvod ne pomjera, pokušajte ponovo.
 4. Provjerite da li ste izabrali ispravnu opciju upravljanja u aplikaciji (jednosmjerni daljinski upravljači se pronalaze pritiskom na dugme "Nemam te daljinske upravljače").
 5. Pokušajte da zatvorite aplikaciju i ponovo je pokrenete da bi ste provjerili da li imate ne završenih instalacija proizvoda. Ako ima ne završenih instalacija proizvoda, završite ih. 

Ako gore navedeni koraci ne riješe vaš problem, tada ste nažalost primorani da vaš VELUX proizvod koji gateway ne može da prepozna, resetujete na fabričke postavke. Da bi ste izveli reset na fabričke postavke morate imati fizički pristup vašem proizvodu. 
Nakon što resetujete proizvod, sve ranije postavljene opcije kontrole će se poništiti. Zbog toga, potrebno je da ponovo uparite vaš daljinski upravljač sa proizvodom - molimo vas da pogledate uputstvo za resetovanje proizvoda i nakon toga uparite daljinski upravljač sa proizvodom. 

Pogledajte video tutorial ili slijedite ove korake:
1) Preuzmite VELUX ACTIVE aplikaciju s Apple App Store ili Google Play. Izbjegavajte preuzimanje aplikacije sa stranica koje nisu Apple App Store ili Google Play. Ako već imate aplikaciju instaliranu na svom pametnom telefonu, izbrišite je i preuzmite najnoviju verziju.
2) Spojite VELUX ACTIVE pristupnik na dovod struje.
3) Spojite svoj mobilni uređaj na Wi-Fi mrežu koju namjeravate koristiti za pristupnik.
4) Slijedite upute za instaliranje u aplikaciji:
    - Napravite VELUX nalog (ili koristite svoj postojeći nalog)
    - Spojite/uparite pristupnik s ruterom
    - Uparite sve senzore i prekidače za odlazak sa svojim pristupnikom
    - Kopirajte sve proizvode iz svog daljinskog u pristupnik
    - Izgradite svoj dom u aplikaciji definirajući prostorije i postavljajući proizvode u prostorije
Vaše VELUX ACTIVE rješenje sada je spremno za upotrebu.
 
Važno: Kada dajete nazive prostorijama i proizvodima pazite da ne koristite vrstu prostorije u imenu proizvoda, jer to može dovesti do konflikta s nazivima. Zadržite nazive prostorija (kupatilo, kuhinja, itd.) za prostorije i nazive proizvoda (prozor, roletna, itd.) za proizvode. Tako će se napraviti najbolja integracija sa Siri (Apple HomeKit) glasovnim komandama. Ako koristite engleski jezik za Siri, za najbolji učinak dajte prostorijama i proizvodima engleske nazive/termine.

 

Ako ste već instalirali pristupnik, MAC adresu možete pronaći u VELUX ACTIVE aplikaciji. Idite na Settings > Home management > Gateway > MAC address i potražite 12-znakovni kod: „70: ee :50: xx: xx: xx”. Ako niste instalirali pristupnik, MAC adresu možete pronaći odštampanu na poleđini pristupnika. Potražite 7-znakovni kod u formatu „g:xx:xx:xx” (zadnji dio serijskog broja pristupnika koji se nalazi na trećoj liniji).

Za iOS uređaje (Apple) idite na Apple App Store, a za Android uređaje idite na Google Play. U pretraživač ukucajte VELUX ACTIVE with NETATMO i preuzmite aplikaciju. 
Da, moguće je, ali se savjetuje instalirati senzor u svaku sobu kako biste imali punu korist od VELUX ACTIVE kontrolnog sistema za unutrašnju klimu. Možete preskočiti registraciju senzora tokom instaliranja ako odaberete „urađeno je” kada se u aplikaciji od vas zatraži da stavite baterije u prekidače; potom pritisnite „Svi moji prekidači su ovdje” na narednom ekranu nakon što je pretraga završena.
Postoje dva načina za dodavanje novog korisnika na postojeće VELUX ACTIVE rješenje:
1. Novi korisnik dobiva informacije o e-pošti i lozinci naloga i jednostavno se prijavljuje u isti nalog kao i postojeći korisnik
2. Postojeći korisnik može pozvati novog korisnika i odobriti mu pristup. To se obavlja u aplikaciji u „Settings > Guest Management > Invite a user”.
 
Napomena: Kako je VELUX ACTIVE jako siguran, novi korisnik mora preuzeti sigurnosni ključ od pristupnika kako bi dobio potpuni pristup (slijedite upute u iskačućim porukama u aplikaciji).

Možete preuzeti aplikaciju na vaš novi uređaj i prijaviti se na vaš već postojeći korisnički račun. 

NAPOMENA: S obzirom da je VELUX ACTIVE veoma dobro osiguran zaštitama, novi korisnik treba da dobije sigurnosni ključ od gateway-a da bi dobio potpuni pristup (molimo vas da pritisnete crvenu traku sa upozorenjem na ekranu prostorije i pratite uputstva u aplikaciji).

Da, u VELUX ACTIVE se može pristupiti pomoću bilo kojeg mobilnog uređaja - Apple ili Android. 
Trebali biste vidjeti bijelu LED lampicu pored priključka za napojni kabal na VELUX ACTIVE pristupniku. Provjerite je li električni kabal spojen na pristupnik i električni prekidač upaljen. Ako je već spojen, isključite pristupnik iz struje na 10 sekundi i opet ga uključite.

Postavite vaš gateway na centralnu lokaciju u vašem domu da bi ste osigurali stabilnu WF konekciju za sve VELUX proizvode i vaš WF ruter. Jačina WF signala se može provjeriti na sljedeći način: "Postavke>Upravljanje domom>VELUX gateway" u vašoj VELUX ACTIVE with NETATMO aplikaciji. Kada odredite optimalnu poziciju, tada možete vaš VELUX ACTIVE gateway montirati na zid koristeći nosače za postavljanje.

Možete instalirati VELUX ACTIVE samostalno, jednostavno koristeći aplikaciju. Preuzmite aplikaciju i pratite uputstva za instalaciju unutar aplikacije.
Kada mijenjate pristupnik morate kreirati novu instalaciju. Iz sigurnosnih razloga ne možete prebacivati informacije s jednog pristupnika na drugi, ali možete zadržati svoj postojeći VELUX nalog za novi pristupnik.
Da biste spojili svoj pristupnik na Wi-Fi pristupnu tačku (ruter), vaš pametni telefon mora već biti spojen na Wi-Fi mrežu. Za popis svih dostupnih mreža u dometu, Wi-Fi na vašem pametnom telefonu mora biti omogućen, ruter mora biti upaljen i morate biti unutar Wi-Fi dometa.
Za poboljšanje jačine Wi-Fi signala između rutera i vašeg pristupnika, možete fizički pomjeriti pristupnik i ruter bliže jedno drugom. Također možete dodati i pojačivač dometa Wi-Fi signala.
Da biste spojili svoj pristupnik na novu Wi-Fi pristupnu tačku (ruter), otiđite u aplikaciju i pronađite „Settings > Home management > Gateway > Setup Wi-Fi”. Sada ćete biti vođeni da ponovo unesete identifikacijski kod vaše Wi-Fi pristupne tačke.

Odstranite baterije, pritisnite bilo koje dugme na daljinskom upravljaču te ponovo stavite baterije. Na prednjoj strani daljinskog upravljača trebate vidjeti zeleno trepćuće svjetlo što znači da je napajanje ispravno. Ako ne vidite svjetlo ili ako je svjetlo slabo ili zagušeno, instalirajte nove baterije.
 
Za probleme sa konekcijom, postavite senzor/prekidač bliže pristupniku (20-50 cm) tokom postupka otkrivanja.

Kako biste postigli najbolje uslove za tačna mjerenja, postavite senzor prema sljedećim smjernicama:
  - Postavite senzor na dohvat ruke na odgovarajuću visinu na zidu (90-170cm)
  - Nemojte postavljati senzor s unutrašnje strane vanjskog zida
  - Nemojte postavljati senzor na direktnu sunčevu svjetlost
  - Nemojte postavljati senzor iznad grijaćih elemenata ili radijatora
  - Nemojte postavljati senzor iza zavjesa, namještaja ili drugih prepreka

Prekidače za odlazak postavite na dohvat ruke na odgovarajuću visinu (90-120cm), pored glavnog ulaza. Prekidač za odlazak možete postaviti kraj svakog ulaza u vaš dom.
Maksimalni radni opseg između senzora / prekidača za odlazak i pristupnika je 300 m slobodnog prostora ili približno 30 m u zatvorenom (uključujući zidove i plafone).
Pokušajte pomjeriti pristupnik i prekidač bliže jedno drugom kako biste poboljšati jačinu bežičnog signala. Pojačivač bežičnog dometa nije moguće koristiti.

Vaš senzorski prekidač je, prema zadanim postavkama, unaprijed podešen da kontrolira sve prozore u prostoriji. Ako prostorija nema električnih prozora, onda je sva vanjska zaštita od sunca kontrolirana. Ako vanjska zaštita od sunca nije instalirana, onda su sve unutrašnje roletne kontrolirane.
 
Ove zadane postavke možete izmijeniti u aplikaciji na „Settings > Home management > Room > Sensor switch > Controlled actuators”. Senzorski prekidač može kontrolirati samo proizvode u istoj prostoriji i može kontrolirati samo jednu vrstu proizvoda odjednom.

Za dodavanje dodatnog senzora u vaše VELUX ACTIVE rješenje, otvorite aplikaciju, pronađite „Settings > Install new products > Install additional switch” i slijedite upute.

Da odstranite senzor iz VELUX ACTIVE instalacije, otvorite aplikaciju, pronađite „Settings > Home management > Room > Sensor switch” i pritisnite „Remove product”.
Da pomjerite senzor iz jedne prostorije u drugu, otvorite aplikaciju, pronađite „Settings > Home management > Room > Sensor switch” i pritisnite „Move product”.
Senzor može kontrolirati samo proizvode u prostoriji u kojoj se nalazi. Preporučuje se instalirati senzor u svakoj prostoriji kako bi se dobila optimalna automatska kontrola proizvoda i postigle sve koristi VELUX ACTIVE sistema.
Dva senzora se mogu koristiti za veoma velike ili kompleksne prostorije. Kada su u prostoriji postavljena dva senzora, aplikacija će za automatsku kontrolu proizvoda koristiti srednje vrijednosti temperature, vlažnosti i CO2. Takođe, aplikacija će pokazivati te srednje vrijednosti.
Za dodavanje dodatnog prekidača za odlazak vašem VELUX ACTIVE rješenju, otvorite aplikaciju, pronađite „Settings > Install new products > Install a new switch” i slijedite upute.
Maksimalni radni opseg između VELUX proizvoda i pristupnika je 300 m slobodnog prostora ili približno 30 m u zatvorenom (uključujući zidove i plafone). Opseg se može uduplati (60 m u zatvorenom prostoru) dodatkom io-homecontrol pojačivača dometa (KLF).
Ne. Jednostavno kopirajte identitet svojih prozora i proizvoda za sunčanu zaštitu s jednog (ili više) postojećih daljinskih upravljača na pristupnik. Svi postojeći upravljači ostat će nepromijenjeni.
Ako je vaš prozor ili proizvod za zaštitu od svjetlosti i toplote došao sa zidnim prekidačem (lokalno upravljanje), uvijek prvo trebate početi sa uparivanjem proizvoda sa ovim prekidačem. Molimo vas da pratite instrukcije date u uputstvu koje je došlo sa zidnim prekidačem. 

Ako imate VELUX daljinski upravljač sa ekranom osjetljivim na dodir (KLR 200) ili VELUX daljinski upravljač sa displejem (KLR 100), dodajte prozor ili proizvod za zaštitu od svjetlosti i toplote i na ovaj daljinski upravljač. Molimo vas da pratite instrukcije date u uputstvu koje je došlo sa daljinskim upravljačem. 

NAPOMENA: Grupisanje svih vaših proizvoda na jedan daljinski upravljač će pojednostaviti proces kopiranja vaših VELUX proizvoda na vaš VELUX ACTIVE gateway.
Za dodavanje novog prozora ili proizvoda za sunčanu zaštitu vašoj VELUX ACTIVE instalaciji, otvorite aplikaciju, pronađite „Settings > Install new products > Install a new window” i slijedite upute.
 
Napomena: Prije dodavanja novog proizvoda na VELUX ACTIVE, proizvod mora biti već uparen s VELUX daljinskim upravljačem.
Da bi ste proizvod premjestili iz jedne u drugu prostoriju, otvorite aplikaciju i idite na: "Postavke>Upravljanje domom>Moje sobe>Proizvodi" i pritisnite "Premjestite proizvode"
Softver na vašem VELUX ACTIVE gateway-u (firmware) se automatski ažurira svaki put kada se pojave nove karakteristike ili ispravke bagova. Postarajte se da je gateway uvijek uključen u struju i povezan na internet da bi mogao biti ažuriran.

Korištenje aplikacije

Crvena tačka pored ikone Postavke pokazuje da imate novo obavještenje o VELUX ACTIVE. Možete dobiti informacije o novostima ili unapređenjima koja su dodata na VELUX ACTIVE ako otvorite Postavke a nakon toga: Šta je novo. Nakon što pročitate informacije, crvena tačka će nestati sve dok ne dobijete novu obavjest.
Da pogledate VELUX ACTIVE Uslove korištenja kliknite ovdje

Nivo kvaliteta zraka u vašem domu stalno je prikazan u VELUX ACTIVE aplikaciji. Kada uđete u stranicu za prostoriju (kontrola proizvoda) možete vidjeti kako senzor u toj prostoriji mjeri nivoe temperature, vlažnosti i CO2.

Otiđite na stranicu za prostoriju da pogledate trenutne nivoe temperature, vlažnosti i CO2 u toj prostoriji. Promijenite prostorije da vidite nivoe u drugoj prostoriji.
Prema WHO, dobra temperatura u zatvorenom prostoru je od 17° do 26° Celzijusa (63 do 79° Farenhajta). To može spriječiti kondenzaciju, plijesan ili dehidraciju ljudi u prostoriji.
Da odaberete Celzijuse ili Farenhajte kao jedinicu za temperaturu, otvorite aplikaciju, pronađite „Settings > My account > Unit system” i odaberite preferiranu jedinicu.
Prema WHO, dobar nivo vlažnosti u zatvorenom prostoru (količina vodene pare u zraku) je od 40% do 60%.
Prema WHO, dobar nivo CO2 u zatvorenom prostoru je ispod 1150 ppm.
Da provjerite nivo baterije ili jačinu signala prekidača senzora otvorite aplikaciju i pronađite „Settings > Home management > Room > Sensor switch”.
 
Da provjerite nivo baterije ili jačinu signala prekidača za odlazak otvorite aplikaciju i pronađite „Settings > Home management > Room > Departure switch”.
 
Da provjerite jačinu Wi-Fi signala za pristupnik, otvorite aplikaciju i pronađite: „Settings > Home management > Gateway.
Da prikažete drugi dom u aplikaciji, pritisnite „Home” na kontrolnoj ploči za iOS ili u meniju za postavke za Android i potom izaberite dom koji želite.
Ako ste zaboravili lozinku za svoj VELUX nalog, pritisnite „Forgot your password?” ekranu za prijavljivanje i slijedite upute iz e-pošte. Ako niste dobili e-poštu provjerite folder sa spam porukama.
Možete pozvati i podijeliti pristup s novim korisnikom tako što ćete otvoriti aplikaciju i pronaći „Settings > Guest management > Invite a user”
Kada se objavi nova verzija automatski ćete dobiti obavijest o tome. Otiđite na stranicu za preuzimanje i prihvatite ažuriranje ako niste omogućili automatsko ažuriranje.

Možete koristiti aplikaciju ili daljinski upravljač da upravljate VELUX prozorom ili proizvodom za sunčanu zaštitu i postavite ga u željeni položaj. Iz aplikacije, odaberite prostoriju i pomaknite prikaz ekrana prema dole dok ne vidite proizvod koji želite kontrolirati. Pomjerite dugme na kontrolnoj traci kako biste podesili željeni položaj. Otpustite ga da pokretanje započne. Pokretanje uvijek možete zaustaviti pritiskom na dugme „Stop”.

Za zaustavljanje proizvoda tokom rada koristite daljinski upravljač ili aplikaciju. Pritisnite u aplikaciji dugme "Stop" ili na početnom ekranu ili na ekranu prostorije.
Postoje dva načina da privremeno zaustavite automatsku kontrolu:
- Ručno kontrolirajte proizvod do željenog položaja - bilo pomoću aplikacije ili pomoću VELUX daljinskog upravljača. Ovo će izdvojiti proizvod iz daljnje ACTIVE kontrole do sljedećeg jutra.
- Isključite ručno sve ACTIVE kontrole za tu prostoriju u prikazu za dodatne parametre. Da ponovno aktivirate ACTIVE kontrolu, ručno je uključite ili sačekajte do sljedećeg jutra kada će se automatski aktivirati.

Da otvorite prozor na osigurani položaj ventilacije, dugme na kontrolnoj traci pomjerajte horizontalno dok ne dođete do ikone „ventilacija zaključana”.

Napomena: Ikona „ventilacija zaključana” neće biti prikazana ako vaš prozor nema ventilacijski preklop.

Dodaci koji su instalirani na prozor također će biti grupisani s prozorom u aplikaciji. Da pronađete specifičan proizvod, odaberite prostoriju s prozorom te pomaknite prikaz ekrana prema dole dok ne vidite prozor ili proizvod za sunčanu zaštitu koji želite kontrolirati.
Grupe proizvoda nije moguće kreirati u aplikaciji. Ako želite pomjeriti više proizvoda u isti položaj, morate pomjerati jedan po jedan proizvod.
Grupe iste vrste proizvoda možete kontrolirati pomoću senzorskog prekidača. Grupe su uvijek prozori, vanjske roletne i roletne.
Sve upravljačke komande koje šaljete sa vaše aplikacije zahtjevaju internet konekciju između mobilnog telefona i gateway-a. Ako je ovaj komunikacijski kanal prekinut, ne možete koristiti aplikaciju sve dok se ponovo ne uspostavi kominikacijski kanal. VELUX ACTIVE gateway će nastaviti da automatski kontroliše proizvode dva dana bez internet konekcije ali će nakon toga će prestati pošto neće dobiti nove informacije o vremenskoj prognozi.
Postavke automatskog upravljanja možete u bilo kom trenutku promijeniti. Da bi ste izvršili promjenu otvorite aplikaciju i idite na: "Posavke>ACTIVE kontrola" i unesite svoje postavke za svaku prostoriju pojedinačno.
Da, sa aplikacijom je moguće zaobići senzor za kišu privremeno. Kada prvi put otvorite prozor, u stavri otvoriće se samo ventilacioni preklop i dobićete poruku "Pada kiša". Ako ponovo pomoću klizača u aplikaciji otvorite prozor, on će se otvoriti do max 50%. Nakon 15 minuta prozor će se automatski zatvoriti osiguravajući potpunu zaštitu od kiše. 

NAPOMENA: Nije moguće zaobići senzor za kišu kod starih prozora i prozora za ravni krov.
Naziv svog doma, prostorije ili proizvoda možete promijeniti u bilo kojem trenutku. Da promijenite naziv svog doma, otvorite aplikaciju i pronađite „Settings > Home management > Name of House” i unesite svoje preferencije. Da promijenite naziv svoje prostorije, otvorite aplikaciju i pronađite „Settings > Home management > Room” i unesite svoje preferencije. Da promijenite naziv svog proizvoda, otvorite aplikaciju i pronađite „Settings > Home management > Product” i unesite svoje preferencije.
 
Važno: Kada dajete nazive prostorijama i proizvodima pazite da ne koristite vrstu prostorije u imenu proizvoda, jer to može dovesti do konflikta s nazivima. Zadržite nazive prostorija (kupatilo, kuhinja, itd.) za prostorije i nazive proizvoda (prozor, roletna, itd) za proizvode. Tako će se napraviti najbolja integracija sa Siri (Apple HomeKit) glasovnim komandama. Ako koristite engleski jezik za Siri, za najbolji učinak dajte prostorijama i proizvodima engleske nazive/termine.
Aplikacija će vas automatski informisati kada je potrebno da se promjene baterije na senzorima ili prekidačima za zaključavanje. Ako želite da promjenite standardna obavještenja, možete mijenjati sva obavještenja tako što će te otvoriti aplikaciju i otići na: "Postavke>Obavijesti". Nije moguće kreirati nove obavijesti u VELUX ACTIVE.
Svojim standardnim VELUX ACTIVE obavijestima možete upravljati ako otvorite aplikaciju i pronađete „Settings > Notifications”. Trenutno nije moguće napraviti nove obavijesti u VELUX ACTIVE.

Dva niza dugmadi na početnom ekranu, označeni suncem i mjesecom, koriste se za brzo i jednostavno upravljanje proizvodima za sunčanu zaštitu. Pritiskom na dugme označeno suncem podižete sve proizvode za sunčanu zaštitu u svom domu (Dobro jutro). Pritiskom na dugme označeno mjesecom spuštate sve proizvode za sunčanu zaštitu u svom domu (Laku noć).

Da, vi možete modifikovati "Zaključavanje" da takođe spustite svu zaštitu od toplote i svjetlosti prilikom odlaska ili modifikovati "Laku noć" scenarijo da zatvorite sve prozore kada spustite roletne. Da bi ste modifikovali scenarijo, otvorite aplikaciju i idite na: "Postavke>Brze akcije".

Dugme za zaključavanje i prekidač za odlazak koriste se za postavljanje VELUX ACTIVE kontrolne jedinice za unutrašnju klimu u osigurani način rada (van kuće) kada niste kod kuće. Vaši prozori su onda ograničeni samo na funkciju ventilacijskog preklopa/bez otvaranja (za prozore bez preklopa). Pritiskom na „brava zaključana” postavlja se osigurani / van kuće način rada. Pritiskom na „otvori bravu” postavlja se neosigurani / ostanak u kući način rada.

Napomena: Postavljanje stanja u aplikaciji isto je kao i pritisak na prekidač za odlazak.

VELUX ACTIVE je osiguran kako bi spriječio neovlaštene korisnike da otključaju vaš dom. Za otključavanje je neophodno na pametni telefon preuzeti određeni sigurnosni ključ s pristupnika. Korisnici koji nemaju taj ključ ne mogu otključati dom iz svoje aplikacije.
 
Postoje dva načina za dobivanje ključa:
- Ključ se automatski dobiva tokom instaliranja pristupnika.
- Ključ se dobiva tokom postupka „Guest management” kada ste pozvani da se pridružite sistemu VELUX ACTIVE.
 
Sigurnosni ključ se iz sigurnosnih razloga pohranjuje direktno u pametni telefon. Ako promijenite svoj pametni telefon ili uređaj dobit ćete novi ključ.
 
Napomena: Svoj dom uvijek možete otključati pomoću prekidača za odlazak.
VELUX ACTIVE tumači ovlaštenog korisnika i smatra da je sigurno otključati dom kada od daljinskog upravljača primi kontrolnu komandu.

Mjerenja i automatizacija

VELUX ACTIVE daje dva glavna algoritma za automatsku kontrolu vaše unutrašnje klime. Ta dva algoritma su:
 
1) Algoritam za ventilaciju koji automatski kontrolira vaše VELUX INTEGRA® prozore za regulisanje sobne temperature, vlažnosti i karbon dioksida (CO2). Algoritam za ventilaciju oslanja se na unutrašnja mjerenja koja napravi vaš senzor i vremenske prognoze dobivene putem interneta. Koristeći ove informacije, VELUX ACTIVE algoritam može odlučiti da li će ventilacija prostorije poboljšati unutrašnju klimu ili prozori trebaju ostati zatvoreni jer se unutrašnja klima ne može poboljšati.
Kako bi se osigurao stalni dotok svježeg zraka, algoritam također ima i funkcionalnost recikliranja zraka koja redovno ventilira prostoriju (svakih 1-6 sati) u trajanju od 5 do 15 minuta u zavisnosti od unutrašnjih i vanjskih uslova.
 
2) Algoritam za zaštitu od sunca koji je dizajniran da spriječi potencijalno pregrijavanje spuštanjem sjenila za prozore kako bi se blokiralo sunce kada je to potrebno. Algoritam za zaštitu od sunca također se oslanja na informacije o vremenskoj prognozi kako bi donio pametne odluke o unutrašnjim i vanjskim uslovima.
Sve VELUX ACTIVE automatske postavke se mogu prilagoditi tako da ispunjavaju vaše lične zahtjeve. Ako želite da povećate ili smanjite osjetljivost parametara unutrašnje klime ili želite da definišete period bez aktivnosti, otvorite aplikaciju i idite na: "Postavke>ACTIVE kontrola".
Podaci o vanjskim vremenskim uslovima se koriste za podešavanje trajanja i do koje mjere se prozor otvara tokom ventilacije i kako bi se spriječio rad prozora kada se ne može poboljšati unutrašnja klima. Podaci o vremenskim uslovima se također koriste za podešavanje proizvoda za sunčanu zaštitu kako bi se spriječilo potencijalno pregrijavanje prije nego se dogodi.

Svi VELUX električni krovni prozori su opremljeni senzorom za kišu kako bi se spriječilo otvaranje prozora ako pada kiša. Prozor će se automatski zatvoriti ako počne padati kiša. Ako zatražite da se otvori dok pada kiša, dobit ćete iskačuću poruku s upozorenjem. Senzor za kišu uvijek će nadjačati bilo koju VELUX ACTIVE automatizaciju.

Kada je u prostoriji instaliran senzor za unutrašnju klimu i automatizacija aktivirana u aplikaciji, VELUX ACTIVE će automatski preuzeti kontrolu svih krovnih prozora i proizvoda za zaštitu od toplote i svjetlosti u prostoriji. 

VELUX ACTIVE će nastaviti raditi tokom prekida interneta. Nastavlja regulirati unutrašnju klimu i sunčanu zaštitu u skladu sa zadnjom postavkom napravljenom prije prekida (van kuće način rada, ručna postavka, itd.)
 
Međutim, tokom prekida interneta nećete moći koristiti aplikaciju (tj. nema kontrole proizvoda, nema očitanja parametara unutrašnje klime i nema modifikacije bilo koje postavke). Funkcionalnost aplikacije automatski je reaktivirana na svim spojenim uređajima kada se ponovo uspostavi internet konekcija. Pristupniku može trebati nekoliko minuta da se spoji nakon što se ponovo uspostavi internet konekcija.
 
Tokom nestanka struje, VELUX ACTIVE funkcionalnost neće biti dostupna. Vi ćete, međutim, pomoću daljinskog upravljača moći kontrolirati VELUX proizvode na solarni pogon. Kada se struja vrati, pristupnik će se automatski spojiti na ruter i oblak servere. Imajte na umu da to može potrajati nekoliko minuta.

VELUX ACTIVE je dizajniran da pruži automatsku kontrolu vaše unutrašnje klime tokom cijele godine. Tokom hladne sezone, algoritmi će se automatski podesiti da spriječe ulazak hladnog zraka. Na temperaturama ispod 2°C, prozori se neće automatski otvarati kako bi se spriječio ulazak snijega i leda u prostoriju.

Napomena: Za proizvode na solarno napajanje koji se ne pune adekvatno tokom zime (npr. zbog snijega na solarnoj ploči), mogu postojati kraći vremenski periodi kada će ACTIVE kontrola biti nedostupna zbog istrošene baterije.

Kako bi se osigurala potpunu sigurnost vašeg doma, VELUX ACTIVE pristupnik će automatski preći u osigurani način rada (van kuće) nakon nestanka struje. Ovim se sprječava otvaranje prozora ako je nestanak struje izvan kuće napravila zlonamjerna osoba.
Da, možete koristiti aplikaciju da odredite period nakon kojeg će se vaš prozor automatski zatvoriti (npr. vremenski određena ventilacija kupatila). Da odredite period, pritisnite ikonu tajmera u gornjem uglu ekrana prostorije. Po isteku tajmera prozor će se automatski zatvoriti i VELUX ACTIVE ponovo aktivirati.
Period kada će se vaš prozor automatski zatvoriti možete podesiti da zadovoljite svoje lične potrebe. Prema unaprijed zadanim postavkama period je podešen na 30 minuta, ali se može podesiti na bilo koju vrijednost od 0 do 12 sati.
Ne. VELUX ACTIVE ne pruža mogućnost da odredite raspored otvaranja i zatvaranja prozora i/ili proizvoda za sunčanu zaštitu. Ako koristite VELUX ACTIVE za iPhone, raspored možete napraviti u aplikaciji Apple Home - za pomoć pogledajte podršku za Apple HomeKit.
Da, moguće je isključiti ili zaustaviti VELUX ACTIVE da bi se izbjegla automatska kontrola vaših prozora i proizvoda za zaštitu od toplote i svjetlosti. Otvorite aplikaciju i idite na: "Postavke>ACTIVE kontrola" da bi ste isključili kompletnu ACTIVE kontrolu u vašem domu. Ili jednostavno u određenoj prostoriji vašeg doma držite ACTIVE kontrolu isključenu tako što ćete otići na: "Postavke>ACTIVE kontrola>Prostorija>Parametri".

Da, VELUX ACTIVE se može privremeno onemogućiti u jednoj ili svim prostorijama da se izbjegne automatska kontrola prozora i proizvoda za sunčanu zaštitu tokom noći. Otvorite aplikaciju i pronađite „Settings > Active control > Room” da odredite sate rada za tu prostoriju (npr. od 8:00 do 21:00). Ovaj korak ponovite za svaku prostoriju.

Da, moguće je isključiti VELUX ACTIVE u jednoj prostoriji a zadržati automatizaciju u drugoj prostoriji. Otvorite aplikaciju i idite na: "Postavke>ACTIVE kontrola" i izaberite prostoriju u kojoj želite da isključite VELUX ACTIVE. Sada možete da definišete radne sate za tu sobu ili izaberite "Parametre" da isključite ACTIVE kontrolu za tu sobu.
Da, možete odlučiti kako želite, kada je ACTIVE-u dozvoljeno da djeluje. Možete definisati individualni raspored za svaki dan u sedmici i / ili možete čak definisati određene periode dnevno.
Temperaturu u prostoriji mjeri senzor za unutrašnju klimu. Temperatura se mjeri svakih 20 sekundi u rasponu od 0-50°C / 32-122°F.
Mjerenja VELUX ACTIVE temperaturnog senzora koja se razlikuju od mjerenja drugog termometra u prostoriji mogu biti uzrokovana nepravilnom instalacijom. Provjerite da senzor nije postavljen na direktnu sunčevu svjetlost, iznad elementa za zagrijavanje, iza zavjese, u blizini otvorenog prozora ili vrata. Odstranite senzor i pomjerite ga na drugo mjesto.
Vlažnost u prostoriji mjeri senzor za unutrašnju klimu instaliran na zidu vaše prostorije. Vlažnost se ažurira svakih 20 sekundi i mjeri se u rasponu od 0-100% s ± 3% preciznosti.
Nivo karbon dioksida (CO2) u prostoriji mjeri senzor za unutrašnju klimu instaliran na zidu vaše prostorije. Mjerenje CO2 se ažurira svakih 5 minuta i mjeri se u rasponu od 0-5000 ppm.
Ako u vašoj aplikaciji nisu prikazane vrijednosti mjerenja, to može biti zbog baterije ili problema s komunikacijom.
 
Prvo provjerite nivo baterije senzora.
- Provjerite nivo baterije senzora tako što ćete otvoriti aplikaciju i pronaći „Settings > Home management > Room > Sensor switch > Battery level”.
- Izvadite baterije, sačekajte nekoliko sekundi prije nego što ih ponovo vratite, a potom provjerite treperi li LED svjetlo na prednjoj strani prekidača.
 
Zatim provjerite kvalitet radio signala između senzora i pristupnika.
- Provjerite kvalitet radio signala tako što ćete otvoriti aplikaciju i pronaći „Settings > Home management > Room > Sensor switch > Radio signal”.
- Pomjerite senzor bliže pristupniku.
Senzor za kišu koji se isporučuje s vašim VELUX prozorom (ili motornim setom) spojen je direktno na motornu kontrolu. Informacije se ne prenose u aplikaciju kada je otkrivena kiša i prozor se zatvori (otkrivanje kiše lokalno obavlja otvarač prozora). VELUX ACTIVE aplikacija će upozoriti na kišu ako je prozor (motor) otvoren dok pada kiša.

Ako vam nedostaju neke vrijednosti senzora, onda je moguće da je senzor nedostupan (to će biti naznačeno u aplikaciji). Provjerite baterije senzora i zamijenite ih ako je potrebno. Ako vam nedostaju samo vrijednosti karbon dioksida (CO2), a nivoi vlažnosti i temperature su ispravno prikazani, sačekajte 5-10 minuta da vidite hoće li se mjerenje pojaviti. Nivo CO2 mjeri se samo svakih 5 minuta a to se može dogoditi nakon mijenjanja baterija.

Ako se ni nakon ovih koraka vrijednosti senzora ne pojave, onda treba zamijeniti senzor.

Napomena: CO2 mjere neće biti prikazane do 12 sati nakon instaliranja zbog kalibracije senzora.

Senzor i prekidač za odlazak imaju uobičajeni vijek trajanja baterije od 2 godine pod normalnim radnim uslovima. Senzor i prekidač za odlazak bit će potpuno funkcionalni do 7 dana nakon ulaska u stanje niskog nivoa baterije.

Moji podaci

Tokom instaliranja VELUX ACTIVE, od vas će se tražiti da napravite nalog s vašom e-adresom i lozinkom. Vaša e-pošta se pohranjuje na siguran oblak server. Vaša lozinka neće biti dostupna za VELUX. Ako instalirate VELUX pristupnik putem aplikacije Apple HomeKit, podaci se ne čuvaju.
 
Ako instalirate putem VELUX ACTIVE aplikacije, čuvat ćemo podatke o vašem pristupniku i postavljanju sistema za potrebe servisiranja i optimizacije proizvoda.
 
Vaše lične podatke čuvamo dok vam je nalog aktivan i 6 mjeseci nakon što su proizvodi isključeni.
 
Za potpuni pregled ličnih podataka koje čuvamo, pogledajte VELUX ACTIVE Pravilima o privatnosti
.
VELUX ACTIVE podaci se čuvaju u sigurnom centru za podatke kojim upravlja NETATMO. Podacima mogu pristupiti samo VELUX A/S, NETATMO i vaša lokalna firma VELUX. Centar za podatke se nalazi u EU.
VELUX ACTIVE podaci nisu vidljivi ni jednoj drugoj firmi osim VELUX A/S, NETATMO i, u ograničenoj mjeri, vašoj lokalnoj firmi VELUX.
VELUX ACTIVE prikuplja podatke kako bi mogao efikasno regulirati vašu unutrašnju klimu. Podaci se koriste za potrebe servisiranja i optimizacije te za marketinške potrebe ako ste nam dali svoj pristanak. Za potpuni pregled ličnih podataka koje čuvamo, pogledajte VELUX ACTIVE Pravilima o privatnosti
Ako želite pogledati izvještaj o ličnim podacima koje čuvamo, kontakirajte active-support@velux.com
Svoju adresu e-pošte i nazive domova, prostorija, prozora, roletni i vanjskih roletni možete promijeniti u VELUX ACTIVE aplikaciji. Ako imate bilo kakve druge zahtjeve, kontaktirajte active-support@velux.com
Ako želite odstraniti informacije koje čuva VELUX, morat ćete podnijeti zahtjev za brisanje svog VELUX ACTIVE naloga. Kad resetujete svoj pristupnik, izbrisat ćemo sve vaše lične informacije u roku koji je definiran u VELUX ACTIVE Pravilima o privatnosti. Ako želite da se vaše informacije odmah odstrane, kontaktirajte active-support@velux.com sa zahtjevom za brisanje. Za više detalja pogledajte VELUX ACTIVE Uslove korištenja.

VELUX grupacija je posvećena sprečavanju incidenata kao što su hakiranje i zloupotreba podataka, te kako bismo to osigurali implementirali smo veliki broj tehničkih, administrativnih i fizičkih mehanizama sigurnosti koji su dizajnirani kako bi zaštitili podatke prikupljenje od strane VELUX ACTIVE-a. NAPOMENA: Uprkos uloženim sredstvima i trudu zaštite vaših podataka, sigurnosno rješenje nije savršeno i neprobojno.                                                 Ukoliko, uprokos svim sistemima zaštite, uočite bilo koji problem sa ličnim podacima, sumnjate na kršenje pravila, uočite informatički problem i slične sadržaje koji se odnose na VELUX ACTIVE, molimo vas da pošaljete e-mail na databreach@velux.com i navedete slijedeće podatke:

  1. Vrsta problema i opis  (Šta ste uočili)
  2. Kada se događaj desio?
  3. Gdje ste ga primjetili? (na kojim web stranicama i sl.)
  4. Da li to utiče na pojedinca? (Da li podaci koji su "procurili" sadrže osobne podatke o pojedincu? Ako je tako, o kome se radi?)
  5. Ko je informisan o ovom problemu?                                                                           

Na upit ćemo odgovoriti u najkraćem mogućem roku                                                         

HomeKit

Apple HomeKit je platforma koja omogućava da kompatibilni proizvodi različitih proizvođača ade zajedno na iOS / različitim Apple proizvodima. Apple HomeKit vam omogućava da kontrolirate vaše VELUX proizvode jednostavnim dodirom na Apple Home aplikaciju, pitajući Siri (Apple govorni asistent) ili automatski.
Apple HomeKit možete koristiti za kontroliranje vaših VELUX proizvoda kroz Siri (Apple govorni asistent). Koristite svoj glas da otvorite prozore, spustite roletne ili pitate o trenutnom statusu kvaliteta zraka u vašem domu. Apple HomeKit vam također omogućava da napravite scenario koji povezuje vaše VELUX proizvode i druge HomeKit kompatibilne uređaje.
Ako Apple HomeKit ne funkcionira s vašim VELUX krovnim prozorima, provjerite sinhronizaciju podataka:
- Isključite pristupnik iz struje najmanje 30 sekundi i opet ga uključite.
- Sačekajte da se završi iCloud sinhronizacija na svim spojenim uređajima koji koriste isti Apple nalog.
 
Sinhronizaciju možete potaknuti ako spojite iPhone na punjač i restartujete. Ako to ne uspije, morat ćete resetovati HomeKit konfiguraciju i ponovo se konektirati.
HomeKit se oslanja na osigurani lokalni protokol koji je dizajnirao i pruža Apple. Za Apple HomeKit potrebno je da budete kod kuće i da ste spojeni na vašu Wi-Fi mrežu. VELUX ACTIVE to smatra sigurnim i otključava vaš dom kad se Apple HomeKit naredba izvršava. HomeKit je dostupan jedino kada ste daleko od kuće, ako koristite Apple kućno čvorište (kao što je Apple TV ili iPad).
 
Napomena: Budite pažljivi kod upotrebe HomeKit automatizacije kada ste daleko od kuće, jer to može dovesti do otključavanja vašeg doma.
Da kontrolirate svoje proizvode koristeći Siri i Apple HomeKit kad ste daleko od kuće (niste spojeni na svoju kućnu Wi-Fi mrežu), morate postaviti uređaj kao HomeKit kućno čvorište. To može biti:
 - Apple TV4 s tvOS 10 ili novijim.
 - iPad s iOS 10 ili novijim.
Možete koristiti Siri glasovnu kontrolu pritiskom na home dugme, pritiskom na dugme sa strane ili izgovarajući frazu „Hej Siri”. Da biste koristili komandu „Hej Siri” na vašem uređaju, morate je aktivirati na Settings > Siri & Search > Listen for "Hey Siri".
 
Savjet! Kada dajete nazive prostorijama i proizvodima trebate biti pažljivi da ne koristite vrstu prostorije u imenu proizvoda, jer to može dovesti do konflikta s nazivima. Zadržite nazive prostorija (kupatilo, kuhinja) za prostorije i nazive proizvoda (prozor, roletna) za proizvode. To će također pružiti optimalnu integraciju sa Siri (Apple HomeKit) glasovnim komandama. Ako koristite engleski jezik za Siri (za najbolje glasovno prepoznavanje), za najbolji učinak trebate prostorijama i proizvodima dati engleske nazive/termine.
Tokom postavljanja VELUX ACTIVE, od vas će se tražiti da, kamerom svog uređaja, skenirate HomeKit kod za postavljanje.
 
8-cifreni Apple HomeKit kod (xxx-xx-xxx) možete pronaći na:
- Naljepnici na poleđini pristupnika.
- Zadnjoj stranici Vodiča za brzi početak rada koji je priložen u pakovanju.
 
Kod također možete unijeti ručno ako ga ne možete skenirati kamerom svog uređaja.
 
Ako niste konfigurirali HomeKit tokom pčetne instalacije jednostavno to uradite odabirom „Settings > Home management > Gateway > Set up HomeKit”
Kontrolu HomeKit uređaja možete dijeliti s drugim ljudima ako koriste iOS 10 ili noviji i prijavljeni su u iCloud.
 
Da podijelite kontrolu, trebate ili biti kod kuće ili imati kućno čvorište postavljeno u svom domu kada šaljete poziv.
 
U VELUX ACTIVE s NETATMO aplikaciji potražite „Settings > Home management > HomeKit > Invite”.
 
U Apple Home aplikaciji potražite „The "arrow icon" in the upper-left corner > Invite > Enter the person's Apple ID used with iCloud > Send Invite”.

Da, možete instalirati pristupnik koristeći Apple HomeKit (a ne VELUX ACTIVE s NETATMO aplikaciju). Slijedite uputstva za upotrebu koja ste dobili s ovim linkom.

Napomena: Za ova instaliranja možete koristiti samo funkcionalnost koju pružaju Apple HomeKit i Apple Home aplikacija. ACTIVE automatski algoritmi nisu uključeni u Apple HomeKit i dostupni su samo kroz VELUX ACTIVE aplikaciju.

Prilikom resetovanja HomeKit uparivanja vašeg pristupnika, odstranit ćete:

- Wi-Fi konekciju između pristupnika i vašeg rutera
- HomeKit uparivanje vašeg pristupnika

Uparivanje s vašim VELUX proizvodima, senzor i prekidač za odlazak ostat će nepromijenjeni. 
Da resetujete HomeKit: 

- Pritisnite i držite dugme označeno s ikonom za pogon
- Kada LED svjetlo zatreperi crveno, pustite dugme i pritisne još jednom brzo da potvrdite resetovanje
- Pristupnik će se sada resetovati i automatski ponovo pokrenuti
- Kada treperi bijelo LED svjetlo, vaš pristupnik je spreman za novo HomeKit uparivanje
- Otvorite svoju Home aplikaciju i dodajte pristupnik kao novi uređaj u HomeKit
Možete ažurirati svoju Wi-Fi konfiguraciju u slučaju da trebate promijeniti pružatelja internet usluga. 
Da ažurirate Wi-Fi:

- Pritisnite i držite dugme označeno s ikonom za pogon
- Pustite dugme kad vidite da treperi bijelo LED svjetlo
- Otvorite iOS postavke na vašem uređaju i otvorite dio „Wi-Fi”
- Odaberite svoj pristupnik u dijelu „SET UP NEW DEVICE …” 
- Slijedite upute za ažuriranje Wi-Fi konfiguracije