VELUX ACTIVE with NETATMO podrška

Najpopularniji video prikazi



Kompatibilnost

Je li aplikacija dostupna za moj telefon?

Koliko korisnika (ili primjeraka aplikacije) mogu spojiti na moj VELUX ACTIVE pristupnik?
Koliko domova mogu kontrolirati iz aplikacije?
Koji su zahtjevi za korištenje VELUX ACTIVE with NETATMO?    Reprodukuj VELUX ACTIVE video
Koje vrste Wi-Fi mreže su potrebne?
Koji VELUX proizvodi se mogu kontrolirati pomoću VELUX ACTIVE with NETATMO?   Reprodukuj VELUX ACTIVE video
Koliko proizvoda se može kontrolirati pomoću VELUX ACTIVE with NETATMO?

Mogu li koristiti VELUX ACTIVE with NETATMO ako imam VELUX krovni prozor s ručnim upravljanjem?  Reprodukuj VELUX ACTIVE video

Koliko senzora mogu dodati na VELUX ACTIVE pristupnik?
Koliko prekidača mogu dodati na VELUX ACTIVE pristupnik?

Moja instalacija

Imam poteškoća s instaliranjem početnog paketa VELUX ACTIVE with NETATMO. Šta da radim?   Reprodukuj VELUX ACTIVE video
Gdje mogu naći MAC adresu i/ili serijski broj proizvoda?  Reprodukuj VELUX ACTIVE video
Kako mogu preuzeti aplikaciju?
Mogu li instalirati VELUX ACTIVE with NETATMO bez senzora?
Kako novi korisnik može pristupiti aplikaciji i mom VELUX ACTIVE with NETATMO rješenju?
Imam novi telefon ili tablet. Kako da pristupim svom postojećem VELUX ACTIVE with NETATMO rješenju?
Mogu li u isto vrijeme spojiti na VELUX ACTIVE with NETATMO i Apple telefon i Android telefon?
Kako ću znati da je moj pristupnik pravilno napajan?
Gdje trebam postaviti svoj pristupnik?  Reprodukuj VELUX ACTIVE video
Treba li mi električar za instaliranje VELUX ACTIVE with NETATMO?
Kupio/la sam novi VELUX ACTIVE s NETATMO da zamijenim stari. Kako mogu prebaciti svoje stare podatke?
Ne mogu pronaći niti konfigurirati Wi-Fi mrežu tokom instaliranja. Šta trebam uraditi?
Imam loš Wi-Fi signal. Kako ga mogu pojačati?
Promijenio/la sam svoju Wi-Fi pristupnu šifru ili sam preselio/la. Kako mogu ažurirati svoju Wi-Fi konfiguraciju?   Reprodukuj VELUX ACTIVE video
Pristupnik nije otkrio moj senzor ili prekidač za odlazak. Šta trebam uraditi?
Gdje trebam postaviti svoje senzore?  Reprodukuj VELUX ACTIVE video
Gdje da postavim prekidač za odlazak?
Koji je maksimalni radni opseg između senzora / prekidača za odlazak i pristupnika?
Signal od senzora / prekidača za odlazak je slab. Kako ga mogu pojačati?
Kako da odaberem proizvode koje će kontrolirati senzor?
Kako da instaliram dodatni senzor?   Reprodukuj VELUX ACTIVE video
Kako da odstranim senzor?
Mogu li premjestiti senzor u drugu prostoriju?
Mogu li koristiti jedan senzor za kontroliranje više prostorija?
Kako da instaliram dodatne prekidače za odlazak?
Koji je maksimalni opseg kontroliranja između pristupnika i proizvoda?
Trebam li resetovati sve krovne prozore da instaliram VELUX ACTIVE s NETATMO?
Upravo sam kupio/la novi prozor ili proizvod za sunčanu zaštitu. Kako da ga uparim s daljinskim upravljačem?
Upravo sam kupio/la novi prozor ili proizvod za sunčanu zaštitu; kako ga mogu dodati na VELUX ACTIVE pristupnik?
Kako mogu ažurirati VELUX ACTIVE pristupnik?
Kako mogu resetovati pristupnik na fabričku postavku?

Korištenje aplikacije

Gdje mogu vidjeti VELUX ACTIVE Uslove korištenja?

Gdje mogu naći nivo kvaliteta zraka u mom domu?  Reprodukuj VELUX ACTIVE video

Gdje mogu vidjeti mjerenja za svaki senzor?
Koji je dobar nivo temperature u zatvorenom prostoru?
Kako mogu promijeniti Farenhajte u Celzijuse?
Koji je dobar nivo vlažnosti u zatvorenom prostoru?
Koji je dobar nivo CO2 u zatvorenom prostoru?
Gdje mogu provjeriti nivo baterije / radio signal mog pristupnika i daljinskih upravljača?
Kako da prikažem drugi dom u aplikaciji?
Zaboravio/la sam lozinku za svoj nalog, šta da radim?
Kako mogu podijeliti pristup u moj VELUX ACTIVE?
Kako mogu ažurirati aplikaciju na najnoviju verziju?
Kako da upravljam VELUX krovnim prozorom ili proizvodom za sunčanu zaštitu da ih postavim u željeni položaj?  Reprodukuj VELUX ACTIVE video
Kako da zaustavim prozor ili proizvod za sunčanu zaštitu tokom rada?
Kako da privremeno zaustavim automatsko kontroliranje prozora?
Kako da otvorim prozor u položaj za ventilaciju?
Kako da pronađem tačan prozor ili proizvod za sunčanu zaštitu kojim želim upravljati pomoću aplikacije?
Mogu li definirati grupu proizvoda koji će biti kontrolirani zajedno?
Zašto ne mogu iz aplikacije pristupiti svom prozoru ili proizvodu za sunčanu zaštitu, a automatski ga kontrolira VELUX ACTIVE with NETATMO?
Mogu li promijeniti zadane postavke za automatsku kontrolu?
Kako da promijenim naziv svog doma, prostorije ili proizvoda?
Mogu li kreirati obavijest da me upozori kad su baterije senzora gotovo potrošene?
Kako da upravljam svojim preferencijama za obavijesti i napravim obavijesti koje mi odgovaraju?
Za šta se koriste dugmad za brze radnje označene suncem i mjesecom?
Mogu li modifikovati funkcionalnost dugmadi za brze radnje?
Za šta se koriste dugme za brze radnje „Zaključavanje” i prekidač za odlazak?  Reprodukuj VELUX ACTIVE video
Zašto ne mogu otključati svoj dom iz aplikacije (siva ikona za otključavanje)?
Zašto se moj dom otključa kada otvorim prozor pomoću daljinskog upravljača?

Mjerenja i automatizacija

Kako VELUX ACTIVE s NETATMO algoritam kontrolira moju unutrašnju klimu?
Mogu li modifikovati kako algoritmi kontroliraju moj krovni prozor i sunčanu zaštitu?
Uzima li algoritam u obzir vanjske vremenske faktore kao što su vjetar, hladnoća i toplota?

Hoće li se mojo krovni prozor automatski otvoriti čak iako pada kiša?  Reprodukuj VELUX ACTIVE video

Kako da odaberem krovne prozore koje kontrolira VELUX ACTIVE s NETATMO?
Hoće li VELUX ACTIVE with NETATMO nastaviti raditi tokom prekida interneta ili nestanka struje?
Može li se VELUX ACTIVE with NETATMO koristiti tokom zime?
Moja automatska kontrola prelazi u osigurani način rada nakon nestanka struje. Šta trebam uraditi?
Mogu li podesiti krovni prozor da se automatski zatvori nakon unaprijed određenog perioda?
Koji je maksimalni vremenski period za automatsko zatvaranje prozora?
Mogu li odrediti svoj raspored otvaranja i zatvaranja krovnih prozora i/ili proizvoda za sunčanu zaštitu?
Mogu li isključiti VELUX ACTIVE with NETATMO da zaustavim automatsku kontrolu krovnih prozora ili proizvoda za sunčanu zaštitu?
Mogu li isključiti automatsku kontrolu tokom noći?  Reprodukuj VELUX ACTIVE video
Mogu li isključiti VELUX ACTIVE s NETATMO u jednoj prostoriji, a ostaviti ga u drugoj?
Kako VELUX ACTIVE with NETATMO mjeri temperaturu u prostoriji?
Temperatura prikazana u aplikaciji razlikuje se od mjerenja drugog termometra. Šta trebam uraditi?
Kako VELUX ACTIVE s NETATMO mjeri nivo vlažnosti u prostoriji?
Kako VELUX ACTIVE s NETATMO mjeri nivo karbon dioksida (CO2) u prostoriji?
Moj senzor ne radi. Šta trebam uraditi?
Ne mogu vidjeti nikakvo mjerenje nivoa kiše u aplikaciji. Šta da radim?
Neka mjerenja senzora se ne prikazuju. Šta ja mogu učiniti?
Koliko često moram zamijeniti baterije u senzoru ili prekidaču za odlazak?

Moji podaci

Koje lične podatke i podatke o proizvodu čuva Grupacija VELUX i koliko dugo se podaci čuvaju?
Gdje se čuvaju moji lični podaci?
Jesu li moji lični podaci vidljivi drugima?
Koje podatke prikuplja VELUX ACTIVE s NETATMO i kako se koriste?
Kako mogu dobiti kopiju mojih ličnih podataka?
Kako mogu promijeniti svoju adresu e-pošte ili druge lične podatke?
Kako mogu izbrisati svoje lične podatke?
Šta trebam uraditi ukoliko uočim "curenje" privatnih podataka ili primjetim problem sa privatnošću?

HomeKit

Šta je Apple HomeKit.
Kako najbolje mogu iskoristiti Apple HomeKit?
Moji VELUX krovni prozori su pravilno upareni s VELUX ACTIVE s NETATMO, ali ne funkcioniraju s Apple HomeKit. Šta trebam uraditi?
Zašto se moj dom otključava kad otvorim prozor koristeći Apple HomeKit?
Apple HomeKit ne funkcionira kad sam daleko od kuće. Šta trebam uraditi?
Ne mogu kontrolirati svoj VELUX krovni prozor i zaštitu od sunca koristeći Siri glasovnu kontrolu. Šta trebam uraditi?
Gdje mogu pronaći Apple HomeKit kod za postavljanje za VELUX ACTIVE s NETATMO?
Kako da podijelim kontrolu nad Apple HomeKit?
Mogu li dodati pristupnik u Apple HomeKit aplikaciju bez instaliranja aplikacije?
Kako mogu ažurirati moju Wi-Fi konfiguraciju kada ne koristim VELUX ACTIVE aplikaciju?
Kako mogu ažurirati moju Wi-Fi konfiguraciju kada ne koristim VELUX ACTIVE aplikaciju?